loading...
دل نوشته هاي يك عاشق
mehrsa بازدید : 104 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
من از خدا خواستم که پليدي هاي مرا بزدايد

خدا گفت : نه
آنها براي اين در تو نيستند که من آنها را بزدايم .بلکه آنها براي اين در تو هستند که تو در برابرشان پايداري کني!


من از خدا خواستم که بدنم را کامل سازد

خدا گفت : نه

روح تو کامل است . بدن تو موقتي است!

 

 

من از خدا خواستم به من شکيبائي دهد

خدا گفت : نه
شکيبائي بر اثر سختي ها به دست مي آيد. شکيبائي دادني نيست بلکه به دست آوردني است!

 

 

من از خدا خواستم تا به من خوشبختي دهد

خدا گفت : نه

من به تو برکت مي دهم

خوشبختي به خودت بستگي دارد!


من از خدا خواستم تا از درد ها آزادم سازد

 

خدا گفت : نه
درد و رنج تو را از اين جهان دور کرده و به من نزديک تر مي سازد!


من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد

خدا گفت : نه
تو خودت بايد رشد کني ولي من تو را مي پيرايم تا ميوه دهي!


من از خدا خواستم به من چيزهائي دهد تا از زندگي خوشم بيايد

 

خدا گفت : نه
من به تو زندگي مي بخشم تا تو از همۀ آن چيزها لذت ببري!


من از خدا خواستم تا به من کمک کند تا ديگران را همان طور که او دوست دارد ، دوست داشته باشم

خدا گفت : سرانجام مطلب را گرفتي ... !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • IMG4UP" alt="اللهم عجل لولیک الفرج" title="اللهم عجل لولیک الفرج" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">اللهم عجل لولیک الفرج
    یکشنبه 24 اردیبهشت 1391
    IMG4UP" alt="شعرپَ نَ پَ" title="شعرپَ نَ پَ" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">شعرپَ نَ پَ
    یکشنبه 24 اردیبهشت 1391
    IMG4UP" alt="دل نوشته ها..." title="دل نوشته ها..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">دل نوشته ها...
    شنبه 23 اردیبهشت 1391
    IMG4UP" alt="دلتنگي.........." title="دلتنگي.........." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">دلتنگي..........
    شنبه 23 اردیبهشت 1391
    IMG4UP" alt="باران" title="باران" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">باران
    شنبه 23 اردیبهشت 1391
    IMG4UP" alt="خدايا....." title="خدايا....." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">خدايا.....
    شنبه 23 اردیبهشت 1391
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 5,892