IMG4UP"/>
loading...
دل نوشته هاي يك عاشق
mehrsa بازدید : 146 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
IMG4UP" border="0">

جمعه يعني شوق،يعني انتظار        جمـعــه يعنـي طاق ابروي نـگار

جــمـعه يـعنـي غـروب غصه دار        جمعه يعني مهدي چشم انتظار

جمـعه هــا بر ما دعا دارد حبيب        در قــنــوتش ياد ما دارد حبـيــب

كـاش روزي بـه دست دلـبـــــرم        ســـايه پـرچم بيفــتـد بــر سرم

=====================================

ای پـــادشــه خـوبـان داد از غـــــم تـنــهـــایی

دل بـی تو به جان آمد وقت است که بازآیــی

مشــتــاقـی و مهجوری دور از تو چنانـم کرد

کــــز دست بـخـواهـد شـد پـایـاب شـکـیبـایی

=========================================


سلام آقای مهربون

آقای مهربانم دلم خیلی برای خانه شما تنگ شده

دلم برای اون بهشت زیبای خدا تنگ شده

دلم برای اون گنبد طلایی زیبای شما تنگ شده

دلم برای خاک های شهر شما جمکران تنگ شده

آقا میشه منم یکی از روفه کشان جمکــرانتان بشم

اقا میشه منم یکی از گداهای در خانه شما بشم

آقا جان میشه منم یکی از نوکران و غلامان شما بشم

آیا میشه ؟

آقای من میدونم ، میدونم که خیلی گناهکارم ، میدونم لیاقت ندارم

میدونم توبه میکنم میام سوی شما اما دوباره بر میگردم همه اینا رو میدونم

اما آقا جان دست خودم نیست شیطون گولم میزند

آیا میشه دستم رو بگیرید کمکم کنید؟

ایا میشه یه نیم نگاهی به منم بکنید؟

آیا میشه اون صورت نازتون رو از پشت پرده فقط برای یک لحظه بیارید بیرون ببینم؟

آقای من دل من شکسته ، آقا جان من میخوام توی همین کلبــــه خودم رو پاک کنم

انگار توی حرم زیبای شما جمکران دارم درددل میکنم

آیا میشنوید؟

آقای من منو ببخشید ، گرچه گناه کارم اما ..... من رو ببخشید

دستم بگیرید من رو از توی باطلاق گناه بکشید بیرون آیا میشه؟

آقا من خیلی دوستتون دارم خیلی ......

===========================================

مـــي ايـــــــــد از دور ,مــردي ســــواره          بـــرمــركب عشـــق, چــــون ماهپــــاره 

والشمــس رويـش, واللــيــــل مـــويـش
          گلـــها هــمه مســــت, از رنگ و بويـش

عـمــــامـــه بر سر, مثــل پيـمبـــــر (ص)
          در بـازوانــش نـيروي حيــــــــــــــــدر(ع) 

ازپــاي تــاسـر در شـور و شيــــن است
          بــرق نگـاهــش مثل حســــين(ع) است

مي ايــد از دور خوشــــبو تر از يـــــاس
          در چشــــم وابرو مـانـند عبــــــاس (ع) 

القــصـه ايــن مــرد اميـد دلهاســـــــــت
          خوشبو تر از ياس فرزند زهراست(س)

===============================================

ای مدنـی برقع و مکی نقاب   ***   سایه نشیـن چنــد بود آفتاب

گر مهی از مهر تو موئی بیار   ***   ور گلـی از بـــاغ تو بوئی بیار

منتـظـران را به لب آمد نفس   ***   ای ز تــو فـریاد بـه فریاد رس

==============================================

اللهم عجل لولیک الفرج مولانا صاحب الزمان

دعا واسه ظهور اقا امام زمان فراموش نشه التماس دعا

===============================

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • IMG4UP" alt="اللهم عجل لولیک الفرج" title="اللهم عجل لولیک الفرج" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">اللهم عجل لولیک الفرج
    یکشنبه 24 اردیبهشت 1391
    IMG4UP" alt="شعرپَ نَ پَ" title="شعرپَ نَ پَ" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">شعرپَ نَ پَ
    یکشنبه 24 اردیبهشت 1391
    IMG4UP" alt="دل نوشته ها..." title="دل نوشته ها..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">دل نوشته ها...
    شنبه 23 اردیبهشت 1391
    IMG4UP" alt="دلتنگي.........." title="دلتنگي.........." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">دلتنگي..........
    شنبه 23 اردیبهشت 1391
    IMG4UP" alt="باران" title="باران" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">باران
    شنبه 23 اردیبهشت 1391
    IMG4UP" alt="خدايا....." title="خدايا....." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">خدايا.....
    شنبه 23 اردیبهشت 1391
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 5,877